I na koniec kolejny projekt odbudowy mostu kolejowego z 1967 roku, różni się od powyższego tym, że ukazuje most kolejowy nie z boku, a z góry. Dzięki temu widzimy, jakim wąskim gardłem były dwa ESTB i dwie kładki.
Jak przyjrzymy się temu projektowi, to widać osie dwóch torów, które znajdują się na większości przęseł. Wyjątkiem są właśnie dwie kładki i dwa ESTB. Wyraźnie widać, że te prowizoryczne przęsła znajdowały się w północnej stronie mostu (czyli na tym rysunku wysunięte są w dół). Widać, że północny tor przebiegał przez cały most, a tor południowy urywał się przez ESTB.
Obecny most kolejowy
-
- Budnik
- Reakcje:
- Posty: 488
- Rejestracja: 8 sie 2012, o 21:11
- Lokalizacja: Tczew Suchostrzygi
- Podziękował;: 23 razy
- Otrzymał podziękowań: 91 razy
- Kontakt:
Re: Obecny most kolejowy
- Ocena: 12.5%